معاون سیاسی سپاه قدس گیلان

عجز و ناتوانی در مقابل انصارالله  پیام آمریکا به ایران است

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان عجز و ناتوانی در مقابل انصارالله و درخواست وساطت ایران برای پایان اقدامات آن‌ها را دستاوردی بزرگی برشمرد و گفت: عجز و ناتوانی در مقابل انصارالله پیام روشن آمریکا به ایران است.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۸۵
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

عجز و ناتوانی در مقابل انصارالله  پیام آمریکا به ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ، سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از مستشاران نظامی را از چند منظر مورد تحلیل قرار داد. 

وی با اشاره به شرایط موجود در منطقه، گذشت ۶ماه از عملیات طوفان الاقصی افزود: در این مدت رژیم صهونیستیدر تلاش برای کوچاندن مردم نوار غزه به مصر و اردن، نابودی کامل حماس، آزاد سازی  اسرا، انهدام طوفان های  مقاومت بود ، همچنین 

فلسطینیان که تا دیروز سلاح آنها در تقابل با  صهیونیست ها سنگ بود امروز و پس از ۶ ماه این چنین رژیم را زمین گیر کرده که بیش از ۲۰۰۰ تانک، نفربر و خودرو زرهی را نابود و بیش از ۵۰۰۰ نفر تلفات انسانی به این رژیم وارد کرده است. 

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه اقتصاد رژیم دچار چالش و خیابان های رژیم هر روزه شاهد حضور مخالفان نتانیاهو ست تصریح کرد: میزان خسارت‌های وارده به رژیم  بالاخص هزینه‌های بازسازی ارتش این رژیم  ۳ برابر خسارت‌های وارده به بناها و ساختمان‌های نوار غزه است(حدود ۱۰۰ میلیارد دلار برآورد خسارت و بازسازی ارتش رژیم شده است).

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به سردرگمی رژیم و حامیان آن یعنی آمریکا و انگلیس اظهار کرد: امروز انصارالله ۲ کشتی آمریکایی و انگلیسی را کامل غرق و به حدود ۵۰ کشتی آسیب جدی رسانده است  به حدی  که بعد از ۲۲۰ بار تجاوز آمریکا و انگلیس به خاک یمن ذره‌ای از اراده انصارالله در جلوگیری از عبور کشتی‌ها از باب المندب به سمت رژیم صهونیستی تاثیر نداشته است. 

وی عجز و ناتوانی در مقابل انصارالله و درخواست وساطت ایران برای پایان اقدامات انصارالله را دستاوردی بزرگی دانست و خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان بازدارندگی رژیم در شمال سرزمین‌های اشغالی را نابود کرده است که  بیش از ۴۰۰ هزار صهیونیست آواره شده که حاضر به بازگشت به منازل خود در شمال این سرزمین نیستند، بیش از دو ماه است که رژیم در حال بحث برای اقدامی گسترده ولی محدود علیه لبنان است تا القا کند که بازدارندگی دوباره احیا شده اما از ترس واکنش گسترده حزب‌الله دچار تردید شده‌اند. 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان  ادامه داد: مقاومت عراق هم کاری کرد که اشغالگران آمریکایی را با عجز و ناتوانی پشت میز مذاکره با دولت عراق برای تدوین جدول زمانبندی خروج از عراق نشانده است. 

وی با اذعان به اینکه شرایط  اصلاً به نفع رژیم صهیونیستی نیست گفت:صهیونیست ها هیاهوی بیهوده داشته و خوب می دانند که چه ضربه ای و از کجا خورده اند چرا که  اقدامات رژیم  اقدامات کنشی نیست که تصور شود ما در موضع ضعف و آنها در موضع قدرتند بلکه واکنشی است به این افتضاح و شکست سنگینی که از مقاومت در جریان طوفان الاقصی خورده است. 

سرهنگ پاسدار عزیزی در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اقدام اخیر رژیم و اقدامات گذشته گفت :مسیر تصمیم گیری کاملاً روشن است و بر عهده یک مجموعه یا سازمان نیست. 

وی ادامه داد: چند ساعت بعد  از حادثه کنسولگری ایران در سوریه بحث‌ها و جلسات گوناگونی برگزار شده که در سطح کلان راجع به آن تصمیم گیری نهایی خواهد شد لذا با ادبیات خاص و تحلیل های غیر دقیق این مسیر را زیر سوال نبریم.قوه عاقله نظام در این شرایط همه جوانب را می‌سنجد و سپس راجع به آن تصمیم و اقدام می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار